lørdag den 25. august 2012

Næsten gratis ( du betaler portoen)

Jeg har ryddet op i mine scrapsager og fundet en masse chipboards, stickers, alfabeter, filt, m.m som jeg aldrig får brugt. Der er taget af mange af tingene, men langt fra brugt op.
Jeg synes der er for mange gode ting til at smide det ud, men jeg ved også jeg ikke får det brugt ( jeg har en masse i forvejen)...........så
sådan ser det ud, når det er samlet
 
Hvis du kan bruge det, så er det dit. Det eneste du skal er BETALE PORTOEN.  Det sendes i papkassen, så regn med pakkeporto til pakke på omkring 5 kg. ( den vejer ca. 4-4,5 kg)
 
 
Skulle der mod forventing være flere intresseret, så bliver der LODTRÆKNING mellem de intresseret.
 
Har det vagt din interesse, så skriv dit navn i kommetar feltet eler send mig en mail på madsen.lisette ( @ ) yahoo.com Svarfrist lørdag d. 1 september.

52 kommentarer:

lam sagde ...

prøve

Rysse sagde ...

Den er jeg helt frisk på. Jer er bestemt interesseret.

God weekend.

Eva / Rysse

Unknown sagde ...

Den vil jeg gerne have... Klem...

wishoff sagde ...

jeg vil da også meget gerne have den

Karina Beck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
lonol sagde ...

Ja den må da gerne komme hjem hos mig
God weekend

Linda sagde ...

Jeg er bestemt også interessser, rigtig god weekend :-) Mange scrap hilsner Linda

Gitte sagde ...

Jeg er da bestemt også interesseret.
God weekend.

hovsa37 sagde ...

Hejsa
Den er jeg også meget interestter i.... tænkte da jeg så den fedt jeg er den første.... Men nej Smiler...

Håber så på at være heldig ved lodtrækning

God weekend til alle

Hilsen Tina

Lærkesmor sagde ...

Uhh det kunne være spændende at kigge i kassen og se hvad der gemmer sig af "nye" spændende sager. Jeg betale gerne portoen for disse fine sager :o)

Dortesjs sagde ...

jeg er med og super interesseret
ihhhh

10na sagde ...

Også meget interesseret. Tak for link på min blog ang. PTI.
Fortsat god weekend. Kh 10na

Lina sagde ...

Hold da op en lækker kasse. Ja jeg vil da også gerne være med i lodtrækningen :)

Rikke sagde ...

Sikke en lækker kasse, den er jeg også meget interesseret i :o))

Camilla sagde ...

jeg er bestemt interesseret!

Anne Thormose sagde ...

Hov, hvor i alverden blev min kommentar af? (var ellers den første....) Nå, jeg prøver lige igen. ;o)

Sikke en skøn pakke - den vil jeg rigtig gerne have fingerne i, så jeg vil gerne deltage i lodtrækningen.

Anne sagde ...

Jeg er også meget interesseret, så skriv mig på lodtrækningen.

birthe sagde ...

Den ser lækker ud, jeg er også interreseret :o)

Helle S. Hansen sagde ...

Hej. Den vil jeg da også gerne have - en tidlig julegave!

Med venlig hilsen

Sneskoen/ Helle

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Jeg er bestemt også interesseret da :) Hold magle for en goodie-bag!

Betina Olesen sagde ...

Hi hi hi... jeg vidste godt at du var lidt små-skør, men at du er så skør at give sådanne lækkerier væk, kommer da alligevel bagpå mig ;-) ;-) ;-)
Men jeg er da game alligevel...

IngeMerethe sagde ...

Jeg er også intereseret :D

God Weekend.

KH
/IngeWillsen :)

IngeMerethe sagde ...

Jeg er også intereseret :D

God Weekend.

KH
/IngeWillsen :)

lissy-hanne sagde ...

Jeg er da også med på chancen
knus

Unknown sagde ...

Den er jeg da med på.

Ses vi til Convention i Middelfart igen.

Birgitte sagde ...

hejsa ... jeg prøver lige igen ... prøvede igår men der ville den ikke gå igennem.
Sikke en lækker pakke du har lavet ... den er jeg bestemt også interesseret i.
Ser god og inspirerende ud

Vh Birgitte

Majken Priess Thomsen sagde ...

Jeg er også helt klart interesseret!
Hilsen Majken

Majken Priess Thomsen sagde ...

Jeg er også helt klart interesseret!
Hilsen Majken

Jytte sagde ...

Jeg vil super gerne med i lodtrækningen om den store kasse der :)

Louise sagde ...

Uha, den lækre pakke ville jeg da også gerne have fingrene i :)

morkaren sagde ...

Ueee den lodtrækning vil jeg da også meget gerne være med i. tusind tak for chancen knus morkaren.

Lotte sagde ...

Den er jeg sørme da også med på.

rhh sagde ...

hej Lizette, det ser spændende ud,jeg deltager gerne i en lodtrækning

Kirsten sagde ...

Ja det er da for godt til at være sandt, så selvfølgelig vil jeg da også gerne være med i lodtrækningen :-))

MissKBJ sagde ...

Den lodtrækning vil jeg da også meget gerne være med i :)

MissKBJ sagde ...

Den lodtrækning vil jeg da også meget gerne være med i :)

Mette sagde ...

Jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen..

Sikke en lækker pakke :)

MetteS

Unknown sagde ...

Lækkert - den må gerne flytte ind hos mig :-)

Frk.Brandt sagde ...

Spændene pakke :) jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

Camilla sagde ...

Cool, den er sørme da også interesseret i, der er jo meget når man skal starte op, der er godt at have.

Camilla

Camilla sagde ...

Cool, den er sørme da også interesseret i, der er jo meget når man skal starte op, der er godt at have.

Camilla

Bente sagde ...

Hvor er det da en super god gerning ;)
Den vil jeg da gerne deltage i lodtrækningen af din lækre pakke;) fortsat god dag :)
Bente

Eva sagde ...

Lækker pakke!
Jeg vil gerne være med i lodtrækningnen :)
Eva

Unknown sagde ...

Hejsa.

Vil også gerne være med, så ligger lige en kommentar her også. Sikke en flot kasse og stor gavmildhed.

Scraphilsner Jeanette.

Malene sagde ...

Det er da en rigtig sød tænke, og jeg er da også meget interesseret :)

Lene sagde ...

åhh sikken en dejlige kasse fyldt med gode ting, det kunne jeg godt tænke mig :-)

Helle Jørgensen sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne finde anvendelse for;-)

Helle Jørgensen sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne finde anvendelse for;-)

Heksine sagde ...

Hej Lisette.
Kan jeg nå at komme med i lodtrækningen.
Hilsen Karin

Brit sagde ...

Hold da fast en kasse du har fået samlet sammen...

Christina sagde ...

Synes det er et virkelig flot tilbud du kommer med.
Vil meget gerne være med i lodtrækningen.

Hilsen Christina

TanjaQ sagde ...

Jeg er bestemt også interesseret :)
Hilsen TanjaQ